fbpx

Na pomoc Ukrainie! Frankowicze aktywnie wspierają ofiary wojny

News

CPFiE wspiera uchodźców z Ukrainy. Zrzeszamy i pomagamy

Misją Centrum Prawa Finansowego i Ekonomii jest wspieranie osób, które znalazły się w trudnej sytuacji, dlatego aktywnie zaangażowaliśmy się w pomoc uchodźcom z Ukrainy. Naszym sąsiadom ze wschodniej granicy udzielamy wsparcia prawnego, przygotowujemy bazę noclegową, zapewniamy transport z granicy oraz dostarczamy ciepłe kurtki, żywność, telefony i inny niezbędny dla nich ekwipunek. Nasza wspólna praca może poprawić los wielu osobom pozbawionych domu z powodu wojny. Zapraszamy wszystkich chętnych do przyłączenia się do naszej inicjatywy.

• CPFiE świadczy pomoc dla uchodźców z Ukrainy. Eksperci CPFiE oraz członkowie naszej społeczności od 4 tygodni aktywnie działają, aby poprawić sytuację osób pozbawianych domu z powodu wojny
  • Dzięki inicjatywie Centrum Prawa Finansowego i Ekonomii zapewniliśmy naszym przyjaciołom z Ukrainy miejsca noclegowe, transport, prowiant, wsparcie medyczne, pomoc prawną, ciepłą odzież, środki czystości oraz inny niezbędny sprzęt
  • W naszej kancelarii na ulicy Pięknej w Warszawie otworzyliśmy Skarbonkę, której środki przeznaczone zostaną na pomoc dla uchodźców
  • Jak pomóc uchodźcom z Ukrainy? Dołącz do naszej inicjatywy, nawet najmniejszy gest ma teraz ogromne znaczenie

Centrum Prawa Finansowego i Ekonomii aktywnie działa na rzecz ofiar wojny w Ukrainie

Zamach Rosji na Ukrainę spowodował, że nasz jak dotąd spokojny świat został zaburzony. Nasi przyjaciele ze wschodniej granicy z dnia na dzień zostali pozbawieni bezpieczeństwa oraz dachu nad głową. Dewizą CPFiE jest udzielanie pomocy osobom, które znalazły się w trudnej sytuacji. Dlatego aktywnie włączyliśmy się w akcję humanitarną niosącą wsparcie dla ofiar wojny w Ukrainie.

Dzięki naszej inicjatywie udało się zrealizować niezbędne wyjazdy na granicę Ukrainy w celu przywiezienia potrzebujących osób w okolice Warszawy i Józefowa oraz przekazanie darów potrzebującym. Cały czas dbamy o zaopatrzenie dla osób uciekających przed wojną, pomagamy dostarczać jedzenie, odzież, ciepłe koce oraz produkty higieniczne. Ponadto, rozdysponowaliśmy ponad 100 kart startowych do telefonu wraz z telefonami komórkowymi oraz power-bankami. Dary zostały  przekazane przez naszych wolontariuszy m. in. na Dworcu Centralnym oraz dostarczone Caritasowi na przejściu granicznym w Hrebenne.

Eksperci CPFiE oraz członkowie społeczności frankowiczów ŻBK starają się wesprzeć i pomóc uciekającym przed wojną kobietom, dzieciom, starszym, chorym – ludziom, takim jak my. Robimy kanapki, przygotowujemy paczki dla dzieciaków, kupujemy ciepłe kurtki, zapewniamy pomoc medyczną, organizujemy transport oraz miejsca noclegowe. W akcję włączyli się Prawo-mocni, czyli wygrani frankowicze, którzy przekazali część swoich środków z wygranej z bankiem na pomoc dla uchodźców z Ukrainy.

Każdej osobie zaangażowanej pięknie dziękujemy, że jesteście z nami i udzielacie wsparcia potrzebującym w tej wyjątkowej sytuacji. Nasze wspólne działanie może poprawić los milionów ludzi i przywrócić im wiarę w drugiego człowieka w tych trudnych czasach.

Jak pomóc uchodźcom z Ukrainy? Dołącz do inicjatywy CPFiE i wspólnie wspierajmy naszych przyjaciół w potrzebie

Jeżeli również chcesz wesprzeć naszych przyjaciół ze wschodniej granicy, to serdecznie zapraszamy do naszego oddziału na ulicy ul. Pięknej 24/26A/lok. 6, gdzie zorganizowaliśmy Skarbonkę, na którą każdy może dokonywać wpłat na pomoc potrzebującym.

Rekomendujemy również wsparcie dla Michała, który wykonuje heroiczną pracę na rzecz ofiar wojny w Ukrainie. Michał regularnie jeździ na granicę polsko-ukraińską zawożąc dary, wracając z ludźmi, którzy muszą budować swoje życie od zera w obcych krajach. Środki z zrzutki Michała przeznaczane są na paliwo oraz wynajem autobusów, którymi przewożeni są osoby, które z dnia na dzień zostały pozbawione pokoju oraz swojego domu.

Środki na działalność Michała można wypłacić tutaj: Transport Ukraińskich Kobiet z dziećmi Zosin-Warszawa

To co się wydarzyło na Ukrainie pod koniec lutego jest wstrząsające dla nas wszystkich. Jednak to, jak Polacy potrafili się zjednoczyć i aktywnie udzielić wsparcia potrzebującym, jest niezwykle pokrzepiające w tej trudnej sytuacji. Wojna w Ukrainie wyzwoliła w nas niezwykłe pokłady dobra. Wierzymy w to, że nasze wspólne starania są w stanie poprawić los milionów osób.

Najnowsze wpisy

• Na pomoc Ukrainie! Frankowicze aktywnie wspierają ofiary wojny

CPFiE wspiera uchodźców z Ukrainy. Zrzeszamy i pomagamy Misją Centrum Prawa Finansowego i Ekonomii jest wspieranie osób, które znalazły się

Read more...
    Zabezpieczenie roszczenia frankowiczów a rosnący kurs CHF

Już 300 członków społeczności ŻBK nie płaci rat dzięki zabezpieczeniu roszczenia Zabezpieczenie roszczeń wraz z pozwem o nieuczciwy kredy

Ugody – porównanie. Jak nie dać się ponownie wykiwać bankowi. Opinia eksperta.

Temat ugód bankowych pojawia się i znika raz na jakiś czas. Podsumowaliśmy co tak naprawdę oferują banki. Wiemy o tym bardzo dużo, bowiem czł

• Polecamy

• Frankowicze górą, sądy nie czekają na uchwałę Izby Cywilnej SN. Kolejne unieważnienia umów frankowych!

Tylko w ciągu ostatniego tygodnia zdobyte trofea dla członków społeczności Życie Bez Kredytu zwiększyły się o 6 stwierdzeń nieważnośc

Read more...
    Kiedy umowa kredytowa jest nieważna?

Unieważnienie umowy kredytowej może nastąpić z wielu powodów, najczęściej jest to cały szereg argumentacji prawnej, który prowadzi do ni